onsdag 24 mars 2010

I give up. eller...?

Vad gör man när hoppet tryter? Ger upp?
Jahapp, och vad händer då då?
Ibland blir jag bara trött. två steg fram och ett steg bak. och ibland 2, till och med 3 steg bak.
Just nu känns det som att det går baaaak baaaaaaaaak baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak. Och det gör mig så trött! Orkeslös, energilös, hopplös. lööös lööös löööös.
Jag är i alla fall tacksam för min underbara dotter, hon gör allt worth while. Alltid. Obeskrivligt mycket. Men det är pretty much it som går framåt just nu känns det som.
Känner mig otillräcklig, inte värd att lyssna på. Varför lyssna på någon som inte vet ett smack? Den där tjejen bara snackar skit, hon ska bara veta hur jobbigt jaaaag har det. Hon som har det så lätt. Hon är ju bara en arbetssökande studerande heltidsmamma, piece of cake..

0 kommentarer: