torsdag 4 mars 2010

ikea!

Jag har tänkt att uppdatera i flera dagar med det har inte riktigt hunnits med.

Kan ju börja att säga att jag ick VG+ på både engelskan och svenskan, så jäkla skönt!!
Sen e kamerasladden borta, så det blir ju tyvärr inga bilder, jag har såååå många i kameran nu jag vill slänga upp!


Igår var jag och Denise på Ikea med barnen, hur trevligt som helst! Är så stolt över min lilla tjej som satt i sittdelen i kundvagnen hela tiden vi var där! Med ett stopp för fika såklart ;) Hon pillade och tittade på allt! Charmade hela ikea när hon provade poäng fåtöljen för barn! En sån ska hon få sen, hon verkade gilla den, slänger upp en bild! Alla som gick förbi stannade till och sa åååh vad gulligt! haha var så roligt!

Och det blev sjukt snyggt med allt jag köpte. gjorde om hela fönstret med nya panelgardiner och lampa/blomma/ljus. Sjukt snyggt! Dock har ikea klantat sig, så i ena förpackningen med tyngder till gardinerna fanns det inga fästen med så 3 av 4 gardiner är uppe, måste alltså dit igen och hämta dom... grrr.


Och idag ska jag in till stan och träffa Alex och Nibbe! Så roligt, blir nog en sväng förbi mitt gamla jobb/Alex jobb innan och äter lunch. Var ju så länge sen nu. Havanna får va hemma med pappsen så får jag lite kvalitetstid ;)


Nu tror jag bestämt att hon har bajsat, kommer en stark lukt hitåt, så hejdå!

0 kommentarer: