fredag 12 mars 2010

Härliga helg!

Imorse vaknade Havanna så där tidigt igen, MEN jag låg kvar i sängen ända till kl 7 ;) Haha. Först klättrade hon runt på mig, sen lekte hon lite på golvet men tröttnade efter ett tag och började slå mig i ansiktet. Då var det dags att gå upp!
Började dagen som vanligt med lite (eller otroligt mkt) grötfrukost och en halv banan och kaffe för mig :)
Hon har dessutom börjat med lite "fuligheter".. Hon fattar ju vad nej är, eller "aj aj" som hennes far gärna vill säga. Så om hon ska ta något hon inte får säger vi nej/aj aj, så kisar hon jätte hårt med ögonen och rynkar näsan JÄTTE mycket så det ska se ut som hon blir jäääääätte arg och ledsen, men hon är inte det egentligen. Svårt att förklara. Men hon försöker och försöker, så kanske mamma och pappa ska ge henne saken iaf. Haha, min lilla goplutt.

Denna helg är det sova-tillsammans-helg! Dom helgerna gillar jag, Havanna gör det nog med, morgonmys med både mamma och pappa är ju bäst! Jag tror dessutom att Christopher gillar det också ;)
Så om vi inte är allt för trötta efter att vi gjort sista rycket i gamla lägenheten idag så lagas det nog något god amt här hemma och har lite fredagsmys. Imorgon ska vi lämna nycklarna, sedan kommer svärmor över med sina 2 små busungar på 2 och 4 år. Då blir det mycket lek och stoj! Och som avslut på helgen så ska vi till bobbys födelsedagskalas på söndag! Just det, måste ju ta mig iväg och köpa present oxå ;P

1 kommentarer:

halåja sa...

neeej ja menar säsong 3 !!! ja kollar nästan aldrig på tv-avsnitt, ja kollar streamat på casttv.com! det första avsnittet kommer ju i juni>! ja har redan sett alla andra avsnitt longtime ago, varför kollar inte du streamat?

puss!