måndag 15 mars 2010

sommarlängtan.


Åh jag känner mig så lycklig. Fast det är lite saker just nu som kunde gå bättre, och flera "överraskningar" som inte var så välkomna dök upp. Men livet är ju ändå bra härligt.
Det finns väl inget som inte går att lösa, man får göra det bästa av situationen helt enkelt. Vi klarar oss alltid :)
Solen skiner idag igen och det är så härligt! Har precis suttit och repeterat mina religionsarbeten då jag fick reda på att jag har det muntliga slutprovet imorgon då jag ska visa att kan det jag skickat in. Har både fått G, VG och MVG på inlämningarna, så slutbetyget kan i princip bli vad som helst.
Spännande och oroväckande.
Hoppas även på att få ett extrajobb inom en snar framtid. Tänkte att jag kanske kunde lyckas hitta ett helg jobb. Lite extra pengar i fickan, och lite till en framtida resa med min familj.
Jag längtar dessutom lite (mycket) extra till sommaren det här året. Delvis dör att vi har Havanna nu, och det ska bli spännande att ha en första sommar som småbarnförälder, visst hade jag havanna förra sommaren med, men då var hon så pass liten. Nu kommer hon knata runt barfota i gräset och göra massa utflykter med mamma och pappa. Och delvis för att i sommar kommer vi bli en Hel familj, på riktigt igen! Så denna sommar är så välkommen så!

0 kommentarer: