lördag 13 mars 2010

Inget mys-natt precis.

Äntligen har jag lämnat över nycklarna ! Eller njaaa, behöll ett par eftersom jag har saker i förrådet fortf och kommer få post dit en vecka till, men annars e allt klart, så jäkla skönt må ja säga!
Igår kväll hade vi lite fredagsmys med goood mat! Pasta med lax och pepparrot, grymt gott. Sedan lite gott gott i soffan till true blood. Men jag och christopher hade en mindre mysig natt, när vi givk o la oss ville havanna också sova med oss, men hon skulle inte sova, och inte va vaken heller för den delen. Skrek säkert flera timmar. Så jag har inte den blekaste om när vi somnade, vi var båda väldigt irriterade och fruktansvärt trötta. Och då slutar det ju oftast med att vi småskäller på varandra, fast det inte är varken mitt eller hans fel att hon inte vill sova. Jag lyckades få henne att somna brevid mig tillslut iaf, och C gick upp med henne i morse så jag fick sovmorgon till 8.30, så otroligt skönt! Så jag hoppas att denna natt blir lite skönare än gårdagens :)
Snart kommer Camilla (C's mamma) över med hennes små busungar sixten och gabriel. ska bli jätte roligt! Inte träffat dom på evigheter så det ser vi fram emot. Ska dra ett varv med dammsugaren och ställa mig och diska medans pojken har det lyx och är och tränar.

0 kommentarer: