tisdag 23 mars 2010

Jävla rånare, ta allt bara!

Jag tänkte skriva ett sprudlande inlägg om hur härligt livet är, min kommande arbetsintervju för helgjobb, mitt nya inköp av bh jag gjorde idag osv. Men jag blev så fruktansvärt irriterad. Mitt i matning/läggning ringer radiotjänst och börjar babbla om att ja ska betala tv-avgift. säger att han jag hyrde av betalade den förut, så jävligt dumt att ha dubbla. Men nu när ja har flyttat så ska jag betala eftersom det inte finns nåt abb. registrerat på den här adressen. 500 KRONOR ska dom ha! för vadå? Har ju inga kanaler på tv:n för ja inte brytt mig om att skaffa en box. 4: an har jag, som dessutom är en reklamkanal! 1:an har jag, men inte svt:s andra kanaler, eftersom jag INTE har en box. Så nej, ska fan ringa o säga att ja inte tänker ha nån tv här, eftersom det ändå INTE går o se på skiten ja ska betala för. Det är ju ett RÅN. 500 kr?? Herre min gud. Billigare med canal + vafan.

0 kommentarer: