onsdag 17 mars 2010

Är vi framme snart????????

har ni någonsin haft mensvärk i knävecken? Det kan jag säga att jag hade igår. huua vad ont det gjorde överallt! I knävecken liksom?? det strålade från magen ner i hela benen, väldigt likt hur det känns innan värkarna e på g. Jag som trodde värken skulle bli bättre efter man fött barn-som alla säger, men inte här, här e d tvärtom!

Nåja. känt mig lite halvnere ett par dagar, men förklaringen till de är väl antagligen det jag skrev först. fy för o va tjej ibland. Ingen sol idag, men till helgen skulle det bli jätte fint igen! så härligt, det är ju så extremt behövligt nu. Värsta vintern på länge va? Nog för att den har vart mysig, det har vart en riktigt bra vinter, men ska bli extra skönt med sommar ;)

Alex var här igår dessutom. sov kvar som vanligt. och vi gjorde väl det vi alltid brukar göra- dvs äter massa mat, svullar godis och spelar stropp (stress). Och hon läser alla mina mess sen flera månader tillbaka och frågar vem e d? vad menar hon med det? varför e hon trött? bla bla bla. HUR ska jag komma ihåg vad en person menade med ett mess som är 7 veckor gammalt? Aja, lite gulligt e d väl, som ett litet barn som frågar 100 grr "är vi framme snart" . Haha.
Havannas Gudmor dessutom, för er som inte vet :) Hon e allt bra söt hon.

0 kommentarer: