tisdag 2 mars 2010

sårkontroll och gjjjjuuuuudmiiiooooor.

Nu har jag precis diskat NÄSTAN all disk. lite som behövde blötläggas. Det är lite grann som måste fixas här hemma nu efter all sjukdom osv. då ingen haft direkt ork att varken laga mat eller städa. Det ändå som vart igång e väl tvättmaskinen.
Jag väntar bara på att Christopher ska komma hem så ska jag iväg till Odenplan på min sårkontroll! Ska bli skönt att höra att såren ser jätte bra ut, vilket jag hoppas på att få höra.
Sen känner jag ett sug efter att åka och hälsa på kära alexandra på jobbet idag och sno lite lunch. Är så skönt att få komma ut lite utan barnvagnen ibland :) Men tyvärr hinns det någ icke med idag, som sagt vi har lite att göra =) Ska även till banken och förbi gamla lägenheten, så vi får ta det en annan dag. Hoppas även att du kommer och hälsar på oss snart din lilla mört! (vet att du läser, du kan ju inte hålla dig borta din lilla snokis).
- Jag älskar dig med.
- Jag har inte sagt att jag älskar dig.
- Nej, men jag säger det.
- Åhh ditt pucko!!

Ett ständigt samtal som kommer upp varje gång vi ses. Svårt att släppa gamla vanor? :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad trist, men hälsa att jag gärna hjälper! /Jenny

Isabelle sa...

ja! haha vi ska göra picknicks, bada i aspuddsparken o ha mysiga gå-sakta promissar med tjejerna..kommer du ihåg i sommras då de låg som pannkakor i vagnarna? haha har kvar bilden!