lördag 20 mars 2010

Katastrof vagn!

Åh härliga Lördag! Idag ska vi iväg och bada med Ingela och Johan, och såklart med lilla Felicia med :) Får se vad Havanna tycker om det, men ja tror hon gillar det ;)
Och ja ska äntligen få ha på mig en passande bikini igen! Wohoo! 2 år sen sist. Har redan provat den och den sitter som ett smäck! Snart är det dessutom bara en vecka kvar med denna sport bh, sen kan ja ha vad jag vill. Måste dock inhandla nya underkläder då jag inte har något som passar.

Just det! Kollade på Plus i torsdags eller när det var, med Sverker. Våran gamla barnvagn var med :S En tjej som hade anmält för hela sitsen hade lossnat i rulltrappan, handtaget hade lossnat (som den även gjorde på våran vagn) och chassit hade gått av. Han som vi köpte vagnen av var där, och han menade på att det är en perfekt vagn, och det är omöjligt att detta skulle ha hänt, han menade på att tjejen hade manipulerat vagnen så den skulle gå sönder. Varför i hela världen skulle man göra det? Och EXAKT samma sak sa han till oss när vi ringde han för länge sen när vi hade samma problem. Han sa att vi ljög och att vi hade avsiktigt skruvat bort skruvarna. Han använde dessutom 2 olika namn till vagnen. Fick lite dåligt samvete att jag hade sålt den nu, även fast den var fixad.
Den är iaf köpt på Babyexpo i sollentuna tror jag det låg. Så köp inga vagnar därifrån. Har aldrig vart med om en större lurendrejare.

ja, annars så har jag haft dåliga dagar, har haft sjukt ont o magen i 2 dygn. Tror det är magkatarr, hade det under graviditeten och det känns liknande. Dessutom har jag haft huvudvärk under tiden. Men idag verkar det vara bättre iaf :)

Ha en underbar fortsatt helg!

1 kommentarer:

halåja sa...

oj! vad bra att de tog upp problemet! det är sjukt många som haft det problemet, hoppas inte ja får problem
ja kanske bara haft tur, den har ju fungerat i alla väder, men den lär ju inte hålla nästa vinter, man blir ju lite rädd, ska nog fixa en ny beg vagn snart, men tack för att du tog upp de, kul o se programmet!