onsdag 10 mars 2010

Effektivitet!

Nu sover snuttan igen och vi har haft en relativt effektiv morgon här hemma. Dagen startade 6.30 med en stor grötfrukost för Havanna och ett par koppar kaffe för mig :) Sen vika tvätt, tvätta en maskin för att sedan äta frukost och ta tag i disken på det, vilket inte var en liten disk. Sedan ett varv med snabeln i köket! Och detta var vi klara med vid halv 9 tror jag, känns bra! Ska ta en SNABB tripp till Ikea med Malin idag, för att hämta de där hängena jag pratade om. Sedan bär det av snabbt hem igen för att bege sig till gamla lägenheten och fortsätta städa. Fullspäckad dag med andra ord. Min andra hälft sitter och gör prov just nu, hoppas det går bra!
Sen måste jag ju bara tillägga hur sjukt underbart det är med denna sol! Vi hade balkongen och sovrumsfönstret öppna igår ganska länge för det var så varmt. sjukt skönt! Men hörde ett rykte om vinter igen nästa vecka redan.. Kom tidigare än vad jag hade hoppats :P
Men snart e nog våren här för att stanna :)

1 kommentarer:

Anna - Gravid i vecka 38 sa...

Ja den har sjunkit rejält, och skönt är det för då kan jag andas mycket lättare när jag sitter ner :). Haha ja jag känner nog efter ganska mycket.. att nu kanske det är dags ändå, när man har ont i rygg och mage, men än så länge har det bara varit förvärkar ;) Födde du före eller efter beräknad födsel?
kramar Anna