tisdag 30 mars 2010

Vote.

Tänkte börja med att berätta att min vän Victoria är med och tävlar i metro on stage, som är en tävling för artister som gör sin egen musik.
Hon gör braaa musik och förtjänar att vinna, priset är:

Marknadsföringskampanj genom Metros alla kanaler
(tidning, online, radio) till ett värde av 3,5 miljoner kronor
Livespelning på Way Out West 2010
Artistkontrakt med Universal Music

Så gå in och rösta på henne HÄR och lyssna på hennes bidrag.


Idag så drog jag och Ingela iväg och badade med barnen i västertorpshallen, det var inte ett dugg kallt som lilla Malin lurat i oss ;) Snarare varmt. Riktigt roligt var det, vi var ensamma i lilla bassängen så vi sprang runt där med dom små tjejerna och hade as kul. Jag vet inte hur många kallsupar dom hann med, men söta va dom iaf ;)
Sen tog vi en promme till Telefonplan och åt mat på smörgåshuset, riktigt gott! Sjukt bra fik det där. Massa plats för barnvagnarna, sen e dom allmänt trevliga oxå och barnen fick gratis mackor :)
Sen en promme hem, då va jag helt slut i kroppen, men gud så skönt! Sen har jag och havanna bara myst hemma själva, ätit mat, diskat och lekt innan läggdags. Kom ju hem vid halv 6 nästan.
Sen slängde jag in en sats muffins i ugnen, och ja de blev väldigt gott må ja säga ;)

Fick även veta att Havannas kära pappa kommer flytta hem på heltid den 2 Juni! Sjukt snart ju! Woohoo. Ska bli riktigt skönt efter det här året.

0 kommentarer: