måndag 1 mars 2010

Spavärdinna

Det ringde något konstigt nummer tidigare idag och jag orkade inte svara. Såg senare att jag hade ett nytt meddelande i telesvaret. Då var det en tjej som sa någonting om att hon ringde angående en ledig tjänst men jag hörde inte alls vad hon sa. Lyssnade 3 gånger till innan jag fattade att hon ringde angående en tjänst som spavärdinna som jag har sökt!
För nån vecka sen när ja var sur och arg för att jag inte hann plugga så satte jag mig och sökte ett par lediga tjänster och hade då antagligen sökt den här. Så på torsdag ska jag på intervju :)
Lite roligt tycker jag, då jag sökte i stundens hetta så att säga, så jag har ju inget att förlora. Känner mig lite småbra över att hon hörde av sig, så jag ska göra ett försök. Där ser man vad som händer när man släpper taget ;P

Annars så har Havanna spytt idag igen.. Trodde det hade gått över men så kom det iaf. Men bara en gång. Och snart e d läggdags hoppas jag, rutinerna existerar över huvudtaget inte längre´.

0 kommentarer: