fredag 29 januari 2010

+ 2 kilo.

Vaknade av att Havanna hade krypit över mig och var påväg ner från sängen, inte bra! Hon måste verkligen börja sova hela nätter i sin egna säng igen. MEN, det är så skönt på morgonen, för jag får alltid sova lite längre när hon sover med mig, då behöver hon inte hetsa upp. Annars vaknar jag av ett skrikande barn som ska gå upp NU. oftast innan kl 6..

Så är det ju helg idag, igen! Helt sjukt, veckorna går så snabbt. Jag gillar fredagar, det betyder oftast att jag får sovmorgon nästa morgon, alltså imorrn. Och hur underbart låter inte det då? Imorrn ska vi även till Daniel, Havannas Gudfar. Han fyller 26 och ska ha middag/Fest hos sina päron, ska bli riktigt roligt! Så Havanna får va hemma med morbror :) Var där förra året me, men då var jag gravid, så satt mest och försökte konversera med alla småonyktra människor som inte riktigt visste va d pratade om :) Och Alla skulle prata om bebisen, hehe :)
Har dessutom gått upp 2 hela kilo på 1 ½ vecka! Så nu antar jag att provsvaren kommer tillbaka helt perfekta eftersom jag har gått upp och inte fortsätter att gå ner :)
Så de senaste 3 veckorna har jag hunnit gå ner 2 kilo och gått upp 2 kilo. Nu e d bara hoppas kroppen stannar där. Så länge jag fortsätter äter bra och tränar något regelbundet tror jag det kommer vara så, skönt!

0 kommentarer: