onsdag 20 januari 2010

Hur liten kan man bli?

Onsdag redan. Herregud vad det går snabbt. Idag kl 10 är det frukost med tjejerna på smörgåshuset. Och jag ska ta med mig mitt svenska arbete och utnyttja mina vänner lite grann.
Helena och Jonas kom förbi igår oxå, glömde nämna det. Jag hade plockat ihop lite bebissaker som de skulle låna. Man har så otroligt mkt saker så det är sjukt! Nu blev det lite lättare här hemma iaf ;) Och imorrn kommer Elina och Ebony över, då ska vi rensa kläder oxå och kolla vad som var deras. Har inte träffat dom på evigheter så det ska bli roligt! Ellinor tittar förhoppningsvis in en sväng med, hon skulle ploga här i området, så då passar det bra med en fika ;) Ja, jag har ju lite o göra! :)

Nu har jag iaf ringt läkaren angående min viktnedgång. Vid inskrivningen när ja blev gravid vägde jag 60 kilo. Sen har ja gått ner mer och mer. Förra tisdagen vägde jag 54,6 bestämde då att om ja går ner till 53 ska ja ringa och boka en tid. Och ja, igår vägde jag 53,0. 1,5 kilo på en vecka kan inte vara normalt. Men förhoppningsvis har jag fått en överaktiv bukspottskörtel som vissa kan få efter en graviditet. Det visar sig på fredag!

Vi ska ju även köpa ny vagn igen, den andra håller på att gå sönder, det är väl våran vanliga tur ;) Men vi skulle iaf åka och köpa den igår kl 5. Sen fick vi inte tag på tjejen, sen sa hon kl 6 och då kunde såklart inte vi. Så vi får se hur det blir nu, om det blir en annan kanske.
Mycket hade jag att säga så här på morgonkvisten :)

0 kommentarer: