lördag 30 januari 2010

oproportionell.

Idag e d lördag! Härliga lördag. Snart ska vi bege oss till leos dop, ska bli mysigt :) Dessutom e d i kyrkan som ligger här precis brevid oss, smidigt! Senare blir det Födelsedagsfirande hos Daniel. ska bli skit roligt. Så havanna ska få vara med morbror ikväll, skönt för henne och skönt för oss ;)
Köpte 2 nya linnen på gina igår, 2 bas linnen i olika storlekar. Passar perfekt till min pennkjol. Men upptäckte att de blev jätte stora precis under brösten, ser förjävligt ut med kjolen. Köpte stl S. Så jag får åka in o byta. Men xs sitter som en jävla höpress på brösten, fy herregud vad det ska bli skönt efter att jag opererat mig, så jag kan bli lite proportionell. Just nu är jag allt förutom det.
Ska fixa lite till innan strumpan vaknar, ha en bra dag :)

1 kommentarer:

Anna sa...

När är det dags för operationen? Förstår att det måste vara skönt med den när du har besvär. :) Och ett stort plus att du får det gratis också :)
Puss kram Anna