torsdag 7 januari 2010

OP.

så här trött har jag inte vart på länge känns det som, Havanna har ju inte vart jätte pigg hon heller, men hon verkar inte vara magsjuk längre. Hon blev ju det igår om jag inte nämnde det tidigare? Så det känns skönt!
Jag har iaf lyckats göra det jag ska. C var förbi ett tag, så då passade jag på att ta itu med den riktigt stora disken jag hade sparat på mig, och lagade mat. sjysst med mat i magen. Jag ringde även och bokade tid hos plastikkiruggruppen. Så måndag kl 11 har jag en tid där :) känns hur bra som helst. Nu är det bara att hålla tummarna att jag får operationen betalt av landstinget. Men hon jag pratade med trodde det iaf, men det är upp till kirurgen att avgöra. För er som inte vet så ska jag göra en bröstförminskning och lyftning. Så jäkla skönt ska det bli! förutsatt att den blir betald såklart, har inte 40 000 att punga ut med just nu ;) Men jag uppfyller ju alla kriterier så d borde inte vara nåt problem.
Nu ska jag mysa lite med min älskade dotter innan d e sovdags för henne :)

0 kommentarer: