onsdag 27 januari 2010

Skolös Igen?!

Nää, blir fan skolöst idag igen! skit blogspot. Jaja :)
Idag var vi iväg till liljeholmen med Ingela och Felicia. Jag var och lämnade blodproverna som jag har dragit ut på.. Usch, jag vänjer mig aldrig. gjorde det ganska ofta när ja va gravid, eftersom mitt blodvärde aldrig höjdes och jag fick B12 brist. Men det är lika hemskt varje gång! Och idag skulle de ta 3 fulla rör. satte dit och plocka bort 3 ggr, hemskt var det. Ja, jag är fjantig.
Sen käkade vi på subway, så sjukt jävla gott alltså! oj oj.
Trippade runt lite i gallerian, införskaffade doppresent till Leo innan vi åkte hem.
Sen myste jag bara med Havanna, hon sov ett tag sen när hon vaknade somna hon om en timma till i min famn. Mysigt!
Lagade klyftpotatis och fetaostfylld lövbiff, det var riktigt gott kan ja säga! Älskar hemmagjord klyftpotatis. Sen fick jag lite hjälp med plugget av C, så nu e religionen inskickad iaf.
Så en ganska lugn och mysig dag blev det. Imorrn ere bowling som gäller! haha hur ska det gå med lilla havanna som aldrig vill sitta själv? Det visar sig ;)

0 kommentarer: