torsdag 21 januari 2010

Fullspäckat till tusen.

Jag kommer inte ihåg senast jag hade en sån späckad dag som idag. Kanske inte låter mycket i andras öron, men i mina har dagen bara flyyygit förbi, utan att jag ens hunnit sitta ner, vilket är skönt! :)
Ellinor dock upp halv 11, strax efter kom Elina och Ebony. Vi sorterade ut hennes kläder så de fick med sig dom hem. Ebony har blivit helt sjukkt stor, bara knatar runt och är ur mysig. Hon var så snäll mot Havanna, mysigt! Sen gick dom hem vid halv 1 och jag och Ellinor och lillälsklingen åkte till skärholmen för en shoppingtur! Ellinor hittade såklart huuur mkt som helst ;) Och jag hittade mina skor ja hade kollat in! På rean, 350 kr, kostade 900 innan, så det var klockrent! dom e sjuuukt snygga. Lägger kanske upp en bild efter helgen då de ska invigas. Köpte ett diadem på glitter och en pennkjol på bikbok och ett linne på gina. Lite tofsar blev d med då jag alltid tappar bort mina :P Hittade träningsskor oxå, 50 % rabatt. Hade tur idag med andra ord.
Vi kom hem halv 6. Då lekte jag och havanna lite innan det var dags att klä på sig träningskläderna, Ingela plockade upp oss halv 7, lämnade Havanna hos sin morfar och vi åkte vidare till gymmet. Kl 8 var vi klara, plockade upp havanna, handlade lite, kom hem och la henne. Så nu har ja precis käkat en jätte portion mat och en advokado och ska strax lägga mig. Så jag är helt slut, men känns otroligt bra att jag hunnit med allt, och till och med orkade ta mig till gymmet trots allt.

Imorrn blir det till att plugga, ska skicka in ett uppdrag då. Sen blir det en lugn hemma kväll med mitt underbara barn, oj vad vi ska mysa!
Natti!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en trevlig dag, kul att höra någon som har barn och hittar på saker och inte bara sitter inne och tråkar :) Go girl!