fredag 1 januari 2010

Single ladies!

Nu var det ett jäkla bra tag sen, om man får skriva så ;) Har ju haft lite tankar om att lägga ner bloggen, kanske är det därför motivationen sinat? Men för tillfället får den hänga med ett tag till, har fortf ett par ord jag vill slänga ut i världen ;) Nog om det.
Imorgon blir det utgång. Runi kommer upp från oxelösund, ska ju bli himla roligt! Sen kommer ellinor och sara över på förferre, Havanna får sova hos pappsen. Det kommer gå grymt bra!
Det var allt för länge sedan jag var ute känner jag, för det första så har jag nästan glömt bort hur kul man kan ha, dessutom verkar alla klubbar ha höjt åldergränsen till antingen 23 eller 25, jäkligt konstigt enligt mig. Så vi får väl se vart vi hamnar, eftersom 2 av oss e under 23. Men ärligt, va e d för jävla skit liksom?
På toppen på det så har jag fått halsbränna eller nåt liknande, känns precis som halsbränna, men säkerligen ska jag bli sjuk tills imorrn. Ett riktigt klagoinlägg, men ingen tvingar er att läsa ;)
Nu ska jag alldeles strax gå och kurera mig i sängen, hoppas alla har en bra kväll!

1 kommentarer:

Rebecka sa...

Kul att du är tillbaka, hoppas du stannar ett tag till :)