torsdag 14 januari 2010

pics + klago.




havanna med sin moster :)



Slänger in ett par bilder från lite här o var, eftersom jag varit så dålig på det ;)
Igår tickade klockan på rätt bra när jag satt här och glodde runt. Men jag tänkte att jag kan faktiskt få va uppe lite längre och så kan jag sova med Havanna när hon tar sin morgonlur på minst 1 timma, vilket hon gör varje morgon 1-2 timmar efter vi gått upp. Men där slog jag allt mig själv på fingrarna,- 8-månaderkontroll kl 10 i liljeholmen. Så blir ingen tupplur för mig inte. Resultatet är att jag kommer vara sjukt trött hela dagen, inte bra med tanke på att storebror kommer över så att jag kan få intensivplugga. Summan av kardemumman: jag ska inte tro att jag kan unna mig en uppesittarkväll igen..

Vaknade dessutom lite förkyld. Så sitter i soffan med min underbara the kopp och lyssnar på mitt underbarn som "sjunger" så fint på golvet. Livet är ju underbart trots allt!

0 kommentarer: