onsdag 6 januari 2010

Mys Tisdag.

hade en riktigt trevlig eftermiddag/kväll igår.
Tommy kom ju hit och skulle kolla om det gick och fixa min toalett, men ist fastnade vi i soffan och snackade skit. Sen ringer Andreas och säger att jag ska få fin besök (?) "Jo, jag har med mig dina 2 gamla chefer, dom vill ha kaffe", och här sitter jag i skitiga umbrobyxor och ett linne och har fort inte orkat ta tag i städningen. Haha. Mina gamla chefer är då Andreas mamma och hennes kille. Jobbade för dom innan jag blev gravid. Men det var trevligt iaf, de köpte med sig massa fikabröd och vi satt och pratade ganska länge, sen droppade emelie och Bobby in mitt i allt :) Så Maarit och Jens gick efter ett tag, och vi 4 satt kvar och hade jätte kul :)
Tommy och Andreas fick bjuda på pizza, jag hade en riktig latdag igår ;) Havanna hade skit kul med A, han blev lite småförälskad i min underbara dotter. Otroligt att vi vart så bra vänner så länge och jag hade ingen aning om hur mkt han gillade barn? Haha, så det kan gå :)
Idag har jag fått tillbaka mestadelen av min röst, men har ist blivit tokförkyld. Ska det aldrig vara nog? Så idag blir det att kurera mig, och lämna över största ansvaret till C när han kommer hit idag :)

0 kommentarer: