fredag 15 januari 2010

Fredagsmorgon!

Nu är det fredag morgon. Igen. Tiden går snabbt. Somnade ganska sent igår, kanske vid 12. Jag brukar försöka sova iaf vid 22, så jag är en aning pigg under dagen . Men ska snart gå och lägga mig med Havanna som tar sin vanliga "morgon-nap" snart. Fortfarande förkyld, men hoppas på att helgen ska göra under! C ska sova här hela helgen ju. Så jag ska sova borta och bara ta hand om mig själv. Kommer vara med havanna på lördag över dagen, vill ju trots allt inte vara borta från henne för länge ;) Men jag ska soooova! Det ska bli så fruktansvärt skönt ska jag berätta!
Igår hann jag med mkt.
Vi var ju på bvc, där allt gick kanon! passade även på att ge havanna hennes andra svininfluensa spruta. de får ju en halv dos i taget när de är så små. Så nu e d gjort, och hon är pigg och glad :) Sen kom brorsan över, lekte med havanna så jag fick plugga, underbart snällt.
Sen Dock Ellinor upp på kaffe och skitsnack. Vi bestämde oss sedan för att dra på en liten shoppingtur, så jag hittade ett par byxor :) NICE.
Och jag efterlyser fortfarande fler kommentarer ;)

1 kommentarer:

Isabelle sa...

ihih åh vad mysigt! skönt o f va själv ett tag också!!

ja måååste komam förbi dig en dag o lämna bröstpumpen, ja tar nog en promnead upp mot teleF. i veckan(nästa) sen kanske ja går förbi dig o chansar, ja måååste få se havanna!!! måste se hur stor hon blivit!!!