onsdag 13 januari 2010

Hets!

Jag förstår inte alls hur jag ska hinna med allt plugg denna period. Nu har ja alla böcker och har påbörjat plugget. Då har jag även kollat lite vad det är ja ska hinna med. Uppdragen skulle ja absolut kunna hinna med på ett bra sätt om ja ligger i, men på det ska jag läsa 2 romaner, och den första ska vara klar om inte ens 1 månad, då ska jag även ha gjort en uppgift till den. Fy vilken ångest jag fick. Då undrar ni säkert varför jag sitter här, och inte pluggar? Joo, jag har precis suttit 2 timmar och sträckläst läroboken, varvat med studieguiden och gjort 2 övningsprov. Jag orkar faktiskt inte mer än det på en gång. Så imorgon blir det nya tag och så hoppas jag på att det känns bättre när jag ser att jag faktiskt kommit någonstans, nu står det bara still..

Var ju som sagt hos kirurgen i måndags på ett nervöst möte. Hon mätte på alla möjliga sätt, och kollade volymen och gjorde massa annat som man helst inte vill att en främmande människa gör med dina bröst. Hon säger tillslut efter hon pratat lite att jag får göra operationen, att jag faktiskt uppfyller kraven! tror ni jag blev glad? JA. Så den 23:dje februari kl 13.30 ska jag vara på plats. Någon gång under eftermiddagen opereras jag, sedan får jag åka hem dagen efter med mindre, finare bröst :) Som förövrigt kommer göra jäkligt ont.
Hon sa till mig om och om igen att "du måste se till att du har hjälp första veckan med din dotter". INGA lyft eller bära något. Så det är bara det som ska lösas till dess. Förhoppningsvis så har mina vänner och familj möjlighet och lust att hjälpa mig en vecka.
Nu ska jag bara sitta här och slappna av ett tag och säga till mig själv att allt ordnar sig med skolan, så jag kan sova skönt sen :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för krav? tänkte försöka få en operation betald med :)