tisdag 5 januari 2010

sovmorgon ;)

fy sjutton vad länge sen det var jag sov så här länge. (känns det som iaf)
Havanna vaknade, kollade på klocka, då var hon bara 1, så jag gav henne käk och bad till gudarna att hon skulle somna om, och ja visst gjorde hon det efter ett tag. Sen var det dags igen, hon kröp runt och gnällde och hade sig (hon sov med mig för ja tänkte att då kanske hon sover lite längre), då var klockan bara 05. Jaha tänkte jag.. Men efter mkt om och men fick jag henne att somna om, helt otroligt! så kl 7 kröp hon upp på mig och var glad och pigg, fy vad underbart!
Gårdagen då.. vi drog hem till emelie och skulle äta frukost, jag hade absolut inget alls hemma. vi vart kvar till middagen ;) haha. Sen tog vi en promenad till coop, så idag har jag ätit frukost hemma! weee. Det var iaf väldigt trevligt igår. Denise och molly kom över oxå.
Vi gick hem lagom tills det var mörkt ute, men det går iaf mot ljusare tider nu, känns helt underbart. Nu har jag faktiskt inte tid längre, men blev lite o läsa iaf ;)
Puss!

0 kommentarer: