torsdag 21 januari 2010

Härliga dagar!

Idag är en riktigt bra dag känner jag :)
C var iväg igår och köpte den nya vagnen, skönt! Så den ska provköras idag såklart. Elina och Ebony kommer över om sen stund, då ska jag försöka sortera ut lite kläder som e deras som havanna lånade när hon va liten. Det är ju så mkt kläder och svårt och komma ihåg vad som är vems. Men det ska vi nog lösa :) Sen kommer Ellinor hit, älskade lilla Ellinor. Vi ska dra iväg och shoppa skor. Ett par träningsskor jag köpa oxå, jag och Ingela ska nämligen äntligen börja träna. Fy så skönt det ska bli. Är nog bra för min vikt oxå, då muskler väger mer än fett. Få lite ordning och rutiner.
Så det blir ett par grejer och göra idag! Förhoppningsvis kan lilla älsklingen vara med morfar en timma ikväll så vi kan träna. Han bor ju på vägen till gymmet, smidigt! :)
Nu ska jag få på mig lite vettigare kläder så jag kan se någorlunda okej ut när besöket kommer ;)
Hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer ha!

0 kommentarer: