söndag 24 januari 2010

Godnatt.

Tänkte att jag skulle slänga in ett godnatt inlägg.
C har precis åkt hem, vi satt och tittade igenom lite kurser eftersom det är dags för oss båda att söka nya snart! Då fick ja lite småpanik när ja kom på att ja har ett arbete som ska in om 2 dagar, som jag bara sneglat lite på hittills. Så imorrn får ja sätta fart ordentligt. Usch..
Ska även spela in en presentation på engelska och skicka in till engelska kursen. Får se hur det går, haha.
Nu är jag sjukt trött och ska alldeles strax lägga mig i sängen, så jag kan plugga när Havanna somnar om i morrn bitti. Hon somnar ju efter ca 1 ½ igen när hon gått upp. Så jag får se om jag hinner iväg till mammagruppen imorrn. Skulle ju gärna vilja hinna gå och träna oxå, men vette fan hur ja ska lyckas med det. Huh.
Men som sagt, Godnatt på er!

0 kommentarer: