lördag 23 januari 2010

Bra känsla.

Ja, jag har en bra känsla, det kommer bli bra :) Jag är inte orolig.

Idag var tanken att jag skulle träna, men det hinns inte med. Jag har precis pluggat lite, Havanna sover. När c kommer från mötet halv 12 ska ja plugga lite till. Sen bär det av till liljeholmen för att luncha med min kära Alexandra! Ska bli så skönt att komma ut lite, Havanna får följa med oxå =) Sen blir det hem igen och vila lite, innan jag ska leka med Ellinor! Havanna ska sova hos C, så jag och Ellinor ska gå ut ikväll. Ska bli skit nice! Får se vart vi tar vägen ! (:
En bra dag helt enkelt! Och jag ska inviga mina nya kläder och skor ikväll har jag tänkt! Hoppas jag kommer ihåg att ta lite kort ikväll så det blir lite färg på bloggen ;)
Nu ska jag sitta här och njuta lite till innan älslingen vaknar :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej.
jag ahr skrivit till dig ett par ggr, men längesen nu. Undrar en sak, behöver ju inte svara om du inte vill. Men är du o C inte tillsammans längre? För d evar ni väl förut, altså ett tag efter Havanna föddes?
hoppas du har en kanonkväll ute!
kram