måndag 18 januari 2010

känslospya.

Jag skulle bara vilja spy upp aaaaaallt som känns just nu, men det tänker jag inte göra.
Jag blir bara så otroligt trött ibland, trött på allt. Trött på förvirrade känslor, trött på fula spel.
Skulle vilja riva upp mig själv och lägga hjärtat i en plastburk i frysen och samtidigt göra en lobotmi. Nej, lite överdrivet kanske, men jag är så tröööött...

Lillstrumpan är glad och kryper runt här inne och sitter just nu och river ut alla mammas cd skivor. Hon är ju för underbar, hon gör helt enkelt livet lite lättare :)
Nej, idag ska jag försöka, verkligen verkligen försöööka njuta av dagen. Njuta av den sköna promenaden vi ska ta till liljeholmen vid 12, njuta av att träffa alla mammor och barn på mammagruppen idag. Njuta av att bara få vara.

1 kommentarer:

Memlan sa...

Kul hade vi iaf idag på mammagruppen! Glöm inte att vi finns här vilken tid som helst!! Mycket kärlek till er!! Pussar från oss!!