torsdag 28 januari 2010

tungt!

Ja skrev ett as långt inlägg, men det försvann. skit!
Aja, haft en bra dag med lunch på smörgåshuset med mammorna och C :) Skit nice. Sen har karl tagit tag i all tvätt, så imorrn blire till o vika för mig! Nåt måste man ju göra ;)
Slängde ihop en sjukt god middag. Stekte lax med fullkornspasta med olivolja och massa kryddor. Till det blev det någon slags fetaost-röra med lök och cocktailtomater, sjuuukt gott! Ja e grym på det där med mat ;) La havanna för en stund sen så nu blir det och sitta här med min supermätta mage och slappa. borde plugga men motivationen finns inte där. Fick tillbaka mitt religionsuppdrag idag, bara G. Mitt första sen jag började plugga, har alltid fått VG eller MVG på mina uppdrag. Så blev lite besviken faktiskt. MEN, fy fan vad bra av mig att jag lyckats få så bra på allt hittills. Så jag borde vara mer än nöjd. Jaa, mer än nöjd, det är vad jag är!


Går fortf inte att föra över bilder btw....

0 kommentarer: