måndag 4 januari 2010

skumma snubbar..

Ja nu e d måndag igen, och jag känner mig inte peppad idag. Havanna vaknade väl runt 4 som vanligt, men sov till halv 7 med sin kära far i helgen, så jag bötrar undra om det är mig hon vill jävlas med?
Hade riktigt roligt i lördags, vi var på "ett ställe" på söder. Vi åkte in vid 9 redan, konstiga som vi e. Haha. Men vi hade skit kul, vi var nästan ensamma ett par timmar där inne, men vi umgick med bartendern och vakterna, dom var riktigt trevliga. Härligt med lite "mänskliga" vakter, det är ju inte ovanligt att man stöter på ett par anabola macho killar i dörren, mindre trevligt. Men vi hade iaf riktigt roligt om jag sammafattar kvällen. Runi "försvann" ju till andra planer under kvällen (heeh), och ellinor och sara åkte hemåt och jag tog en taxi hem. Aldrig att jag åker tunnelbana hem själv vid 3 en lördag natt, lite rädd är jag faktiskt om mig själv, så fick kosta på mig en taxi.
Har förövrigt vart med om ett par halvskumma saker i lördags, sålde min samhällskunskapbok till en snubbe, den va tydligen till hans TJEJ sa han, han snackade som en tok, när ja skulle gå in sa han att "vi ses i framtiden" ? och att han har en verkstad så ja ska ringa om ja behöver nåt, "ja har ingen bil, hej då" så jag. "men ring om du behövr vadsomhelst, så hörs vi i framtiden" NEJ TACK. shit. Sen fick ja ett mess (?) av taxichauffören som vi åkte till krogen med i lördags "ring om ni vill ha taxi", så han har tagit mitt nr från registreringen när jag ringde efter taxi. Ganska oproffesionellt tycker då jag. nog om detta.
Jag har dessutom gått och blivit sjuuukt hes, aldrig vart så hes i hela mitt liv, e inte sjuk, utan har bara tappat rösten heelt. får fram ett ord då och då. Jag hade ju ett samtal att ringa, skulle ringa kliniken angående bröstförminskning, fick prata in meddelande, jag är ganska osäker på om det är hörvänligt. haha. så jag får väl se om de ringer upp ;)

1 kommentarer:

Maja sa...

Vilka läskiga snubbar du stött på. Tack och lov har jag sluppit sånt!
Hoppas du får tillbaka rösten snart =) och att Havanna kan vara snäll och sova 1-2 timmar extra för sin mammas skull !
Kram