söndag 24 januari 2010

Trevlig kväll!

Igår var en mycket trevlig kväll! Ellinor var här, vi satt och babblade massa skit och lyssnade på musik och bara hade det bra! Himla härlig böna det där ;)
Sen drog vi in till stan, fick för oss att vi skulle testa gk. när vi väl kom dit efter lite middag på donken, så var det tydligen konsert där, så skulle kosta 180 kr. Aldrig i livet sa vi för att se på nån idiot vi inte ens vill lyssna på. Så då sa dom till oss att vi skulle komma tillbaka 1 ½ timma senare för då skulle de sluta spela så skulle vi få gå in gratis :) (måste ha vart pga mina nya läckra skor;) . Sagt och gjort. Vi satt på en krog och lyssnade på kareoke och drack lite och hade skit trevligt. Gick tillbaka till stället och gick in. De spelade FORTFARANDE. Och sög gjorde dom med. Och de verkade aldrig sluta. Så en halv öl senare bestämde vi oss för att dra hem ist :P Det blev en tidig kväll med andra ord, men en riktigt bra kväll! Och idag är jag pigg och fräsch.

Hittade för övrigt ett par jeans på gina för 99 (!) kr igår, som jag kunde HA. de var inte för stora i rumpan eller låren och satt perfa på midjan. Så nu har jag iaf ETT par jeans som inte e för stora. :)
Nu är det inte ens en månad kvar till min operation heller, weehuuu! Nice.

Sen till anonym: Vi gjorde slut ett tag, vilket var nog det bästa som kunde ha hänt. Så nu har vi bestämt oss för att försöka igen, på ett bättre sätt med bättre förutsättningar :)

1 kommentarer:

Nathalie sa...

Hallå där.. Hur går det med allt? Blev bara nyfiken.. Vad är det för operation du ska göra? Bukspottskörteln? Hoppas att ni har det bra :) Kram kram