fredag 8 januari 2010

Myspys!

Idag fick jag sova till halv 8 tror jag! helt otroligt. vaknade av att havanna hade krypit upp på min mage och myste. Hon har fått sova med mig nu eftersom hon har vart sjuk, så hpon ska känna sig lite extra trygg:) Hon fick även nappen igår, första gången på säkert 5 veckor. Vi slutade med den ju, det gick ju så grymt bra, hon e ju så duktig. men nu när hon var sjuk så bestämde vi oss för att hon kunde få snutta på den, just för att få den där extra tryggheten. Och nu vill jag inte sluta igen! haha. Har inte sovit så länge på över en månad, jag har vart så sjukligt trött varenda dag, och idag känns det så skönt! fortf trött dock, kroppen e inte van att få sova i mer än 7 timmar, men känner mig ändå utvilad. Men vi kommer nog inte börja med den igen, kanske på mornarna när hon vaknar, vi får se, det tåls att disskuteras.
Idag kommer storebror Mathias hit, ska bli så roligt :) Havanna ska få mysa med sin morbror som hon tycker så mkt om :) Jag tänkte försöka dra hit Andreas ikväll oxå, beroende på när han slutar jobbet, så vi kan sitta och snacka lite skit :) Är sugen på att bara ha en myskväll med alla sköna vänner som jag tycker så mkt om!
Och imorrn ska jag ut till Ellinor, förutsatt att det inte snöar, hon har ju snöjour, så då måste hon jobba. Sover över där e d tänkt, havanna ska ju sova hos C. Det ska bli riktigt roligt.
Får se om jag lyckas ta tag i nåt här hemma nu, skulle va skönt att röja upp lite! Eftersom vi vart sjuka här hemma har det inte blivit mkt gjort.

0 kommentarer: