torsdag 6 augusti 2009

åh min lilla älskling!


Havanna några timmar gammal. mycket jobbiga minnen från den tiden men även den lyckligaste tiden! Jag var så glad!

Havanna nu, hon har verkligen växt så mycket!!! Min prinsessa, älskar henne över allt!



Jag har ont i min rygg, måste lägga mig ner snart.



Har suttit och skrivit datum och sånt på dom kort jag har framkallade från att hon var nyfödd till hon var 5 veckor. Nu e hon snart 13 veckor! Så nästa gång jag framkallar har jag mkt att gå igenom :S haha. Men det är roligt att titta på som korten, hon var sååå liten! :)
Ska nog lägga oss i sängen nu, ja e sååå seg, och imorrn ska jag på möte kl 11, inte för jag ska gå upp tidigare än vanligt eftersom hon vaknar kl 7, möte eller inte, men kan vara skönt o va lite pigg iaf :)
Godnatt!

0 kommentarer: