tisdag 25 augusti 2009

jag och havanna vaknade för en halvtimma sen, igen :) Vi somnade båda om i sängen ett tag, det var hur skönt som helst. Men precis när jag somnat började grannarna borra eller va d va dom pysslade med, skiiiiit irriterande! Men lyckades iaf somna en stund till :) Nu e ja lite piggare, d e jävligt skönt. Vad ska man göra idag då? Inte mkt tror jag, Kanske städa lite, men ja vet inte.. Har fått så dålig fantasi på sistonde.. Borde kanske ta lite mer promenader, men d e så varmt nu! Jag skulle gärna vilja ha lite svalare väder, då skulle det vara kanon skönt för både mig och havanna att vara ute.

1 kommentarer:

Isabelle sa...

hej tjejen!

jamenvisst ska vi ses snart igen, ja e ju hemma med elysia på dagarna o förösker inte vara hemma så mkt! sägen dag som passar dig eftersom att du har mer saker inplanerade än mig så kan vi hock up =)

Kram!