söndag 9 augusti 2009

Fotobok!

Detta e framsidan
Första sidan


Havannas födelse, Förlossning och Neonatalen.

Havannas BB-vistelse





Havannas första månad utanför magen :)
Nu har jag börjat med Havannas fotobok! Det blir jätte bra, och e skit kul :)
Men det tar tiiiiid, haha. Måste ta hand om havanna mellan varje bild, kan vara lite frustrerande ibland, men de e d värt!
Kommer vara rätt många sidor med havannas första månad, har så många roliga kort :) Tycker d e lite roligare att bläddra i en sån här än ett tråkigt fotoalbum.
Annars har jag inte haft tid och lust att blogga idag.
Havanna och C kom vid 8 idag igen! :S Så blev ingen sovmorgon. Jag satt uppe till 2 inatt för ja trodde jag skulle få sovmorgon, men icke! Så idag e ja ganska så trött...
Men det gör inget, för d e så härligt när mina älsklingar kommer hem!





3 kommentarer:

Mamma sa...

Åh va fint måste få kolla sedan riktigt då jag kommer på besök hihi =) puss

Anonym sa...

åh jag fanns med där oxå :) den måste jag titta på sen :)Puss helena

Emma sa...

Jätteroligt med sån där fotobok :D det har jag med tänkt göra....