fredag 7 augusti 2009

tjeeeeena

blev ingen morgon uppdatering. Jag och Havanna låg och myste i sängen tills typ halv 10, var jätte mysigt :D Hon vaknade väl runt halv 8 tiden, men ville faktiskt ligga och mysa imorse, d e inte ofta! :) Men sen blev vi tvungna att gå upp eftersom vi skulle på möte kl 11.
Satt i väntrummet en kvart för tidigt, satt en dam där och började prata massa om vad jag borde göra med havanna, köpa skansen-kort, åka till skärgården osv osv. Haha, hon var rätt rolig, men hon sa samma saker typ 10 ggr, var lite jobbigt. Sen gav hon mig ett par örhängen (?) .. Hon sa att havanna kommer tycka att det är roligt att titta på dom om jag har dom på mig. hmm. haha-
Ibland träffar man roliga människor :)
Havanna hade skit tråkigt på mötet, blev tvungen att hoppa med henne och underhålla henne hela tiden, var lite svårt när man skulle försöka vara allvarlig och prata, heeh :P Men det gick bra tror jag. Vi får se sen :)

Jag har sjukt ont i ryggen, imorse när jag vaknade kunde jag knappt röra mig, jag kan inte vrida på mig eller böja mig knappt, skit irriterande. det gör konstant ont hela tiden. Så jag e lite rädd för att bära havanna ifall ryggen skulle ge med sig totalt, för känns inte som jag har kontroll över den, ryggraden e som en orm typ. Rädd att jag kanske ramlar lr nåt om d händer nåt mer, det känns lite ostabilt... Tur e att C kommer snart, får jag hjälp hela dagen iaf.
Om det inte e bättre imorrn får jag ringa sjukan och kolla. För detta e inte normalt, gör ont när jag andas oxå. Vad fan kan det vara????

0 kommentarer: