söndag 2 augusti 2009

underbart och helvete

Idag har vi ju vart i knivsta, det var såklart jätte trevligt! Åt lunch, lekte med barnen, va i lekparken, C va som ett litet barn igen :) Haha, han hade nog roligare än barnen. Tänk när havanna blir så stor då man ska gunga henne, hehe :)
Åt middag, grillat, skit gott! Tog tåget vid 8 hem. Nu till den dåliga delen av dagen:

Då upptäckte jag att mina nycklar var borta!!!!
Vi letar överallt men dom finns ingenstans. Så ringer pappa på tåget o ber han åka o kolla om ja glömt låsa eller nycklarna satt i dörren, men det gjorde dom inte... Så jag får åka till LIDINGÖ och hämta reservnycklarna! Snacka om ja vart sur... Sen när ja väl ska hem så ska ja gå på bussen, där står en F***A med sin barnvagn på SNEDDEN ist föer rakt in som man ska så flera får plats! Hon suckar när ja ska på, men flyttar inte på vagnen, så jag får klämma in mig, och kan knappt nå fram till havanna för vagnen står helt inklämd!!! hon tog upp 2 ½ barnvagnsplatser.. Sen skriker havanna skiiiiiit mkt, och ja kan inte trösta henne eftersom jag knappt når så får dra upp henne och vinglar runt i bussen och försöker mata o trösta eftersom hennes vagn står för sittplasterna som e för som som har barnvagn! Så det går inte, havanna bara fortsätter skrika, sätter i halsen o hostar o har sig. Sen när vi kommer till ropsten så har jag en skrikande bebis i ena handen och en flaska i andra, så måste vänta tills alla har gått innan jag kan lägga ner havanna och ta ut vagnen. Då tycker ja d låter som det här puckot med barnvagnen sa "ska ja ta ut din vagn?" Då kunde jag inte vara irriterad och sa sn'llt "nej, det går bra ja lägger ner henne bara" Sen förstår jag av hennes ARGA blick att hon sa åt mig att ta bort vagnen så HON kommer förbi! HON som har blockat hela skiten för mig och fått hela resan att vara ett rent helvete!!!!! Hur fan tänker människan??? Hon har ju för fan barn o barnvagn själv, va e d för jävla sammhälle vi lever i????? Äckliga jävla IDIOT!!

Sen skrek havanna ca en kvart till stackaren:( Fick vagga henne i famnen i tunnelbanan, tur att d inte va mkt folk först.
Men nu ligger hon här hemma o ler för fullt :D

Btw, nån hade satt en lapp på min dörr om att dom hade hittat mina nycklar :)

0 kommentarer: