torsdag 27 augusti 2009

godmorgon

Idag vaknade havanna halv 6-6 :S usch. Jag var riktigt trött då kan jag säga, somna inte förs 12 kanske. Kollade på True blood igår, sjukt bra serie! Ska lätt följa den!
Tvättade upp all tvätt igår, förutom lite handdukar och sånt jag glömde. SKÖNT. men jag har fortf inte vikt den, men det får göras senare :) Mötet igår var kanon!
Nu sover havanna lite och jag har precis läst klart sidorna som skulle vara klara tills idag. Ska snart diska, träffa min sponor halv 11 som sagt. Det kommer bli bra, hoppas havanna håller sig lugn och snäll oxå :D Men det brukar hon göra.
Jag tyckte hon kändes lite varm förut, men hon hade bara 37.4, lite högre än hennes normala temperatur, men ingen fara :) Tror hon kanske börjar bli lite förkyld.

Hon älskar verkligen sin hoppgunga nu! Satte henne där i morse oxå, hon hade skit roligt :D

0 kommentarer: