fredag 28 augusti 2009

sjukling :(

Det gick kanon hos kardiologen idag! Tog ett EKG som såg perfekt ut! Och 24 timmars ekg't vi gjorde när havanna var 2 månader såg oxå jätte fint ut. inga avvikelser alls. Så underbart skönt! Så nu ska vi inte tillbaka förs om ca 6 månader :) Då e hon nääästan ett år så då kan vi börja trappa ner medicinen. C fick svar på alla frågor oxå, och jag blev lite uppdaterad, man glömmer bort så mkt när d e så mkt information man får på en gång, som jag fick när hon föddes. Blir för mkt att ta in liksom.

Sen har vi bara vart hemma. C har blivit jätte sjuk stackarn. Så han har legat o vilat och sovit ganska mkt. Jag och havanna gick och hyrde "män som hatar kvinnor", den var jätte bra, rekomenderar starkt!
Så havanna sover hemma med mig idag. Jag om NÅN vet hur jävligt det är att ta hand om henne själv när man e dööö sjuk. inget jag önskar någon annan. Så C får sova själv och vila ut :) Ska försöka att inte ringa o väcka han imorrn :)
Så jag vet inte vad vi gör imorrn. Om C fortf e jätte sjuk orkar han nog inte komma hem, så då blir det en mamma-dotter-lördag :)

Nej nu ska jag nog oxå sova, e oxå helt slut.

0 kommentarer: