torsdag 6 augusti 2009

good morning!

Jag tycker havanna ser så smart ut här :P

ser ni vad brun jag ser ut! :D
God morgon!
Vi e uppe, havanna vaknade kl 6 denna vackra dag!
Jag låg fsktiskt och läste igår, nästan till 12, det var bra! Men trött blev jag, höll på att somna medans jag läste , haha :P
Idag kanske jag och Havanna åker till stan och lunchar med hennes farmor :)
Jag får se lite hur vi känner oss! Men det är bra att komma ut lite, Havanna verkligen ääääälskar att vara ute! Hon e så lugn o snäll så fort hon får komma ut, e bara glad heeeela tiden lr så ligger hon bara och sover, hon verkligen ÄLSKAR det :D
Alltså hon har blivit så stooor, jag kan inte förstå det! Så roligt!
Nu ska ju Helena bli mamma oxå! Grattis! Hon e i v 11 nu, så hon blev gravid ca 1 vecka efter min förlossning, den avskräckte henne tydligen inte iaf ;) haha. För er som inte vet var hon med mig under förlossningen! Jag måste ha triggat hennes hormoner massa :P





0 kommentarer: