onsdag 26 augusti 2009

Jag e såååå duktig!

Jag har faktiskt bokat tvättid! Helt otroligt :P Haha. Gick och bokade tid och köpte snus med havanna i bärselen, hon totaldäckade. Har ju vart vaken sen 7 tiden, sen sover hon alltid nån timma efter ca 2 timmar efter vi gått upp, så d va ju dags nu :)

Sen gick vi hem o ja plockade ihop tvätten, sen gick vi till tvättstugan, hon sov fortf som en liten gris, hon fick sova i vagnen utanför tvättstugan och lyssna på regnet som slog mot regnskyddet :) Så himla mysigt! Nu ligger hon och halvsover i liggdelen som jag tog upp. Dags för henne att äta snart! Men hon gnäller inte än, tror hon e rätt trött fortf.

Jag ska på möte idag! Men känner bara för att mysa hemma faktiskt, men måste ta mig iväg iaf. Det börjar 8. Sen e d säsongstart för true blood ikväll på svt!!!! kl 22. Det ska jag lätt se! Borde precis hinna hem :)

0 kommentarer: