måndag 3 augusti 2009

:)

Havanna och pappa leker:) Hon e sååå fiiin!

Haha mina snyggingar!



Havanna ska bara stå o stå och stå lite mer :)




Christopher hade roligare än barnen ;)


C leker med syskonen :)





Lite bilder från gårdagen :)
nu sover havanna en sväng, hon blev lite arg o grinig förut när ja skulle göra mig iordning, hon e bra med tajmingen som vanligt :) Tillslut somnade hon i min famn och ja e väl klar tror jag.
Ska ju till familjerätten snart :) C kommer om exakt en timma, då har vi 5 minuter på oss tils vi ska vara där, tur att d tar 2 minuter dit :P
Jag har ringt alla samtal idag oxå, förutom till han som hittat mina nycklar då, men det ska ja göra på vägen hem! Och det har gått bra, bättre än jag trott faktiskt. Nu e d bara lite mer som ska fixas, men inget jag kan göra idag. Känns skönt att ta tag i saker ist för att ja ska ligga o grubbla heeeela tiden. Jag har haft en dålig period nu, tänk tänkt och tänkt. Så känns skönt att jag faktiskt gjort nåt åt det nu! Nu mår jag så mkt bättre :)
Så jag kan inte ens föreställa mig hur bra jag kommer må när alla mina bekymmer är ur världen! wiihooo säger jag bara.
Nu ska jag väcka havanna och ge henne mat innan vi går :)







0 kommentarer: