tisdag 25 augusti 2009

Älska

Nu har havanna precis somnat! hon somnade ovanligt sent idag, hon brukar somna runt 20-21 tiden. Men då kanske hon sover en timma längre imorrn? Haha, näää jag tror nog inte d iaf :P
Älskling var hemma en kortis idag bara, han skulle iväg på massa saker. Jag e jätte trött nu, men vill inte riktigt gå o lägga mig iaf. Måste läsa klart den där sablans boken oxå jag skulle ha klart tills torsdag. Och imorrn måste jag städa lite mer. Min sponsor kommer hit på torsdag förmiddag, vill ha lite fint hemma iaf :P Ska bli skönt att sätta igång!
Imorrn e d möte oxå, att det redan gått en vecka! Helt sjukt hur snabbt tiden går. Och havanna bara växer o växer och blir bara äldre o äldre. Det är super roligt! Men det går sååå snabbt!

Mina älsklingar ligger och myser med varandra i soffan :) Så himla söta o goa! Jag älskar er!

0 kommentarer: