fredag 7 augusti 2009

Natti

Nu äntligen har havanna somnat, tog mig ungefär en timma att få henne o sova.. Men nu så :)
Idag åkte vi till C's pappa och käkade middag, det var trevligt och gott, tacos! Sen tog vi bussen till älvsjö och tog en promenad hem därifrån :) Jag köpte såklart lite godis på vägen hem :P Jag får göra det, med tanke på att jag gått ner 2 extra kilon :) och bli gravid var ju värsta bantningskuren har ja märkt haha! gick upp 16 kilo och gick ner 18 :P Men nu får d va stopp, annars kommer jag se ut som en jävla pinne med 2 stora bröst.

Imorgon ska vi till lidingö och bara ta d lugnt hela dagen, ska bli sååå skönt! Idag blev d inte mkt "ensamtid" för mig och C. Så d blir imorrn, Havanna e självklart med, men hon e ju så underbart snäll och får mer än gärna vara med i våra konversationer! :) Hon pratar så mkt nu! (försöker iaf ;) )
Ska nog lägga mig snart jag med :)
Så nu säger jag natti!

0 kommentarer: