söndag 9 augusti 2009

jag ko hem vid 12 ungefär. Men känns så tråkigt att gå o lägga sig, eftersom havanna sover hos C, så för det första känns det tomt i sängen utan min älskling :( För det andra vill jag passa på att VERKLIGEN ha lite egentid :) Så jag har suttit och hållt på med ett fotoalbum. Köpte ett jätte fint idag! DYRT som faaan var det, men det är väldigt stort, tjocka bra blad. (sånt där man klistrar in bilder och lan skriva lr rita själv lr va man vill) Så jag gör olika "kapitel". Hållt på med "Havannas födelse" nu. lite bilder från förlossningen, första gången ja höll i henne, hennes första timmar o sånt, med lite text till :)
Nästa ska bli "Havannas BB vistelse" Sen blir det "första dagen hemma" osv. Jätte kul! Bilder kommer sen :)
Annars har vi vart på lidingö idag, har vart jätte mysigt. legat ute och haft det skönt i den svala skuggan, tagit promenader och kollat på film.
Havanna har vart lite ledsen idag till och från :( Vi hade det riktigt jobbigt där ett tag framåt eftermiddagen/kvällen. Men tillslut så somnade havanna. Tycker så synd om henne när hon e ledsen, det riktigt värker i hjärtat!
Nu ska ja försöka sova, man vet aldrig vilken tid dom kommer hem. Förra helgen havanna sov hos C och ja skulle få sovmorgon, hängde dom på ringklockan kl 8 på morgonen! (Chade glömt sina nycklar så jag blev tvungen att gå upp o öpnna) haha.men imorrn blire nog inte lika tidigt :)
Puss o godnatt!

0 kommentarer: