lördag 22 augusti 2009

usch.

Nu är det kväll igen och snart läggdags!
Hade en riktigt dålig dag igår! Usch, hatar såna dagar. För att inte gå in på närmare detaljer så har denna dagen vart bättre iaf :) C och havanna kom hit vid 1 tiden så jag fick en riktig sovmorgon! :D Somnade dock inte förs 4 imorse. Var ute med Jenny och tog ett par öl och träffade några vänner till henne. Det var trevligt! Drack 3 öl och åkte hem vid halv 3. Jag har blivit en liten torris. haha.

Vi har tagit det lugnt hela dagen, åt baguette till lunch, sen lunch. Sen åt vi falukorv med potatismos och pepparrotssås som jag gjorde, mums! Jag gör godaste såserna! Har blivit seg med att laga god mat på senaste. Förut lagade jag nästan ALL mat från grunden. inga färdiga såser och inget halvfabrikat. Alltid egna biffar/köttbullar/järpar m.m.. Men som sagt, blivit lite mindre av det senaste tiden. kanske för man inte har samma tid i köket längre? Lite tråkigt iaf..

0 kommentarer: