torsdag 6 augusti 2009

Rensat!

Nya kläderna! :D
Gamla kläderna :)





Nu e ja och havanna hemma. Vi var på söder och lunchade med Havannas farmor :)jätte trevligt var det. Åt thai mat :D Skiiiit gott. Fick med mig påsen hem med kläder som vi glömde där sist oxå! Så nu har jag spenderat den senaste timman åt att sortera havannas kläder. 2 STORA påsar med kläder som jag ska ta ner i källaren med kläder hon inte kan ha längre och inte använder. Andra gången sen hon föddes jag rensar. Och nu är byrån FULL med kläder hon kan ha och använder, och nu vet jag exakt vart allt är. Blir lätt så att man inte har kolla när storlekarna e blandade så tror man att allt i den lådan e för litet tex men så finns det massor där hon kan ha liksom.


Nu e C på väg hem oxå, då ska vi till biblioteket och fixa med papper o sånt skit :)



0 kommentarer: