måndag 3 augusti 2009

Dagen

Havanna sover gott i soffan brevid mig. Men hon borde äta en gång till, åt 8 senast. dessutom somna hon typ halv 7, fortsatte sova efter maten, så hon borde vakna mäkta tidigt imorgon! :S hon brukar normalt somna nån gång mellan 21-23...

Annars har det gått bra idag, vi va ju o skrev på papprena idag! Hon som jobbade där sa att havanna var skit lik C :) det är hon nog, bara jag som har svårt att se vem hon e lik :)
Jag har däremot fått höra att Havanna är sjuuukt lik/kopia av C's föredetta bästa vän, HAHA. Det var min mkt goda vän alexandra som klämde ur dig denna tokiga kommentar. Där vet jag iaf att jag inte vart och lekt, hahaha.

Jag ska nog lägga mig o läsa lite i boken nu tror jag. Fått i uppgift av min sponsor tills 27 augusti. Och gå på mötena fram tills dess. Jag vill må BRA! vill ha ett sunt tankesätt, lita på mig själv mer och personer runt omkring. Strunta i vad andra gör och hur de lever sitt liv, Sluta försöka rädda folk. Och sluta IRRITERA mig på folk. och det ska jag uppnå, och det ska denna underbara människa hjälpa mig med :) Jag ska rannsaka mig själv tills jag inte orkar mer, just då kommer det vända och jag kommer börja må riktigt bra :)

Godnatt gott folk!

0 kommentarer: