lördag 15 augusti 2009

Dagen.

Dagen har vart bra. Jag, Christopher och Havanna åkte till skärholmen, C skulle köpa inlines och jag skulle köpa dreggelhakklapar som ser ut som en scarf till Havanna på en affär som finns där :) hon dregglar ju så sjuuukt mkt, bvc trodde d va tänder på G ;) Tog en kaffe där oxå. Vi köpte även lite afficher som vi ska sätta upp på väggen bakom soffan som havanna kan kolla på, hon älskar att titta på olika färger, och våran vägg e grå och ganska så understimulerande..
Sen åkte vi till Lidingö och C lagade goooda hamburgare åt oss :) Sen har vi bara myst och haft det skönt. Havanna sover där i natt och jag kom ganska precis hem. Så trött e jag. Saknar min prinsessa fruktansvärt mycket redan, men hon och pappsen har det mysigt o bra :)

Jag ska nog tänka på refrängen snart så jag säger GODNATT :D

0 kommentarer: