söndag 2 augusti 2009

Min älskling!







Nu äter jag frukost, mackor med ost och en järn-c vitamin brus :)



Havanna sitter i babysitter brevid och har precis lagt en storbajs! haha. Så nu ska hon bara klämma klart så blir d byte! Alltid trevligt vid frukosten :) haha. Alltså ja kan inte förstå hur stor hon har blivit! Hon e ju 3 månader snart! helt sjukt. ibland när ja ser nyfödda bebisar tycker ja dom ser ut som prematur, men sen kommer jag på att d nog e min tös som har växt, hehe. Men det e sjukt hur honj har utvecklats, jag e ju så van vid det så ja ser det inte lika lätt, men när ja ser andra bebisar kan jag verkligen se det! Hon e vaken nästan hela dagarna, sover kanske 2-3 ggr beronde på hur länge, men typ aldrig mer än en timma. Hon jollrar och pratar och har sig hur mkt som helst! Hon ler konstant, så fort jag tittar på henne ler hon frenetiskt!



Jag älskar denna lilla människa så otroligt mkt!



0 kommentarer: